Sunday.

Har agerat flyttgubbe idag. Pappa frågade om vi inte skulle ut och köra en sväng, jag sa ja, tänkte att en timme eller så kan jag avvara. En timme blev två, två blev tre, och nu är jag hemma igen. Vi var först på Mio (möbelaffär) och kollade på en säng til mig (hoppas innerligt att jag får byta ut min smalskit), sen vidare till Onoff och Elgiganten för att kolla på en kamera (fyller 17 den 29:e), och sedan till mammas jobb. Där tog hon oss till hjälp och vänte ut och in på hela kontoret, möbler flyttades från rum till rum, och sedan även ut i bilen. Har ont i armarna nu. På vägen hem blev det ett stopp på Ica och nu väntar jag på mat. Hungrig!
Skrev även en hel del på naturkunskapen tidigare, inte mycket kvar nu, vilket känns otroligt skönt! Nu kan jag snart sluta tjata om skolarbete i bloggen med, hajjar att det inte är så kul att läsa.

Om jag får en kamera i födelsedagspresent, kan jag även utlova mer bilder. Kassa mobilbilder känns inte ens kul att lägga upp, så det är därför det blivit så bildglest.

Ha en bra söndag! Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0