Tisdagslugnet övergår i stress.

Usch, en sån dag. Ska väl inte klaga egentligen, men det har känts så otroligt jobbig enda sedan jag klev upp imorse, lite försent såklart. På grund av det blev det ingen frukost, och en blodsocker-människa som jag är så gav det mig ett rätt dåligt humör. När ryktet sedan spred sig att det har tillmommit, eller flyttats, en lektion till onsdagmorgon då vi vanligtvis har sovmorgon!!!, blev det bara värre. Jag är särskillt förbannad över att ändringen sker just nu, då dagens ända lektion innan lunch blev inställd, så att vi (om nu inte denna kamilektion flyttats dit) inte hade börjat förens efter lunch! Nej, huvva för trångsynta lärare..

Nu ska jag stoppa något i magen, ta tag i pluggandet och kurera mig. Skickade iväg ett sms till tränar'n tidigare, vilket innebär att jag hoppar dagens träning. Jag blev inte frisk, och fys på detta funkar helt enkelt inte. Tyvärr, och nej, jag är inte! ironisk.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0