Torsdag.

Jag kollade nyss på Förkväll en stund medans jag käkade middag, och alltså en av programledarna, Elisabet Höglund, vad är det för människa? Hon avbryet, pratar i mun på andra, hänger inte med i den morderna tiden och ställer dumma frågor.
Idag var Anna Book där och de pratade om allt från hennes karriär till hennes skönhetsoperationer. Så pratar de om att henned mamma gick bort i somras, och Elisabet ställer då frågan: "Men Anna, vem har ersatt din mamma?"
När jag hörde detta kännde jag bara, alltså va? Vad fan är det för fråga? Inte fan finns det en enda person som kan ersätta en mamma för barnet. Eller har jag fel? Nej.
Ibland förstår jag mig inte på reportrar.

Nu ska jag jobba lite på naturkunskapen och sedan åka iväg på träning. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0