Tuesday.

En sån dag det varit idag. Den har gått lite för fort och jag kommer nästan inte ihåg något alls av förmiddagslektionerna, creepy. Jag vet att jag hade fysik, matte och spanska i alla fall, men vad gjorde vi?
Eftermiddagen gick bra, det vet jag. Jag förstod både kemi- och fysiklabben, hatten av för mig och Josefine!
Klockan tre hängde Maja på en sävng på stan för att fördriva tiden, och sedan hem hit. Jag använde henne som slav och bakade muffins tills på fredag, de blev goda (vi gjorde två extra stora som vi sedan smaskade på). Efter det tog tröttheten över och vi tog en powernap. Den var dock lite för kort, jag är trött trött trött.

Men nu har jag inte tid att sova, här ska det ätas middag och pluggas fysik! Vid halv 8 är det fysträning som gäller, vilket känns lite gruvsamt med denna träningsverk i kroppen, men det är bara att bita i den sura äpplet!

Hare bra folks!

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag kan nästan slänga av håret för oss! :)

2010-01-26 @ 21:19:18
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0