Afternoon-drool.

Top four guys. (utan inbördes ordning)


-Chace Crawford
(as Nate in GG). Hur het är han inte? Dessutom verkar han vara en riktig gentleman, gullegris och myskille. 5 av 5 om ni frågar mig!


-Ryan Sheckler
. En av världens bästa skatare, idrottare alltså. Kroppen? Duger till, räcker och blir över. Hans leende kan golva vem som helst.


-Channing Tatum
. Lite av en badboy samtidigt som han är en romantiker. Att han är snygg behöver jag inte ens skriva, ni har också ögon.


-Robin Bengtsson.
Den enda svensken på denna lista, hatten av för det! Med en gitarr i handen sjöng han sig in i mitt hjärta när han sökte till idol 2008, slutade som 3:a. Ögonen är bland de vackraste jag vet, och han verkar vara en kille med humor, sånt gillar jag. Om det är något jag faller för så är det humor, musikaliska egenskaper och en skön personlighet. Att han råkar se väldigt bra ut är bara ett stort fett plus i kanten.

Även om jag skulle ta den ena framför den andra om jag var tvyngen att välja, så skulle jag inte neka någon av dem. Det förstår ni säkert.
Det är alltid hård konkurrens om dessa platser, så jag tror de känner sig mycket hedrade av att få vara listade som de just nu 4 hetaste killarna alive på ericalund.blogg.se! =)

Kommentarer
Postat av: paulin

ryan sheckler! you said it

2010-01-31 @ 17:21:47
URL: http://paulinedblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0