Vi skålade, vi skrattade, vi dansade.

Jahapp då var det 2010.

Ja, gårdaskvällen blev kanske inte heelt som jag tänkt, men kul hade jag mycket roligt folk umgicks jag med.
Vi började strax efter 4 hemma hos Josefine, med smink, hår osv. När alla kände sig nöjda med det (eller hade insett att det helt enkelt inte blir bättre än så), satte vi igång med matlagningen. Det serverades kyckling med klyftpotatis samt, bea, mycket gott. Till efterrätt svängde vi ihop lite bär med massa choklad, och såklart vaniljglass till det.
50 kilo tyngre och mycket laddade satte vi oss i taxin till Valla, där vi sedan blev kvar den största delen av kvällen. Till en böjan var vi inte så jättemånga, men från ingenstans droppade det in folk efter folk, och plötslgt spårade det ur lite.. Fast äh, alla hade kul vad jag kunde se, och efter tolvslaget var det många som gick. Vi hängde kvar et par timmar till, och sedan promenderade alla som var kvar hos Robin till Max. Där var det mycket känt folk som vanligt, så det blev en bra avslutning på en bra kväll.

Hur det här året kommer bli vet jag inte, men åh vad jag hoppas att det kommer bli det bästa ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0