Winterwind.

Burr, burr, burr! Kylan är inte min vän, men det finns en viss charm i det med. Man får liksom gå runt i en stor jacka, en stor halsduk och mössa, gömma sina dåliga hårdagar och bara vara. Det är mysfaktor.
Kom precis hem, hann med en sväng på stan med Maja och Pauline med, kutade in på H&M och drog med mig ett par strumpbyxor. Det är sånt man måste ha men är för snål för att köpa, tragiskt nog. Men som sagt, nu blev det ett par. Nu kanske jag kan unna mig att kasta de av de andra paren som jag trashat, vore en bra idé..

Funderar på att trippa ner til köket och fixa en kopp te och en macka, det känns som passande en dag som denna. I övrigt har jag inga planer, lika bra det. Jag går dit vinden för mig..

instick: Jag gillar inte "Funniest pets and people", eller "AFV". och just det, !!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0