Det är fint. Och kanske det mest äkta man kan ägna sig åt.

Pappa har spenderat en stor del av dagen till att röja på vinden, vilket resulterat i en del bortglömda fynd. Ibland när jag ser gamla saker kan jag tänka mig tillbaka på hur det var då, hur jag mådde och ibland, vad jag kunde gjort annorlunda.
Händer allt av en anledning eller är det en slump att jag är där jag är idag? Var det menat att jag ska pyssla med det jag gör om dagarna, umgås med dom som nu är mig närmast och befinna mig där jag är?

Jag vet ärligt talat inte. Men precis som alltid finns det saker jag önskat att jag hade gjort annorlunda. Att man bara är ung en gång har jag hört en miljon gånger, men kanske var det först idag det verkligen sjönk in...


Skitiga, utnötta och aningen för små.

Tänk hur annorlunda mitt liv kunde ha sett ut om jag en gång i tiden valde dessa över slalompjäxor och förfrusna tår. Ja, ibland undrar jag om det här kanske är det jag borde ha valt.

Men det talar jag inte om för någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0