För du är inte som alla andra. Inte jag heller.

Jag har vatten i öronen, antagligen i hjärnan med. Tog tummen ur arslet och snörade på mig joggingskorna, det gäller att passa på när solen gått i moln tänkte jag. Den kom dock tillbaka illa kvickt och varmt som bara den blev det. När jag kommit hem igen kastade jag på mig bikinin och tog mig ett dopp, och joinade därefter några sköna typer i volleyboll (okej, i typ fem min, men ändå) och badade därefter igen.
Har nyss käkat middag med min bror och ska snart ta en dusch tror jag, wet-from-playan-looken klär mig inte idag, och lär göra det än mindre ikväll. Ikväll ska jag föresten hänga med min babe sara, som är hemma efter en herrans massa dagar i landet långt borta. Det blir finfint!

Annars rullar livet på, det är som svårt att göra något åt det även om jag skulle vilja. Men just nu är det okej, just nu hänger jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0