Hemma, tjock och lycklig.

På en skala 1 till 10 är jag kanske 9 mätt. Korven på stan med Cajsa satt som en smäck, som ett skott i krysset och handen i handsken. Natten med brudarna var kanonkul, fasen vad länge sedan det var vi träffades, det var fan snö på marken då..
Vi spenderade iaf kvällen i soffan med BJ, godis och Hachiko. Det var en bra film, och jäklar vad tårarna sprutade ett tag. Först tyckte jag den inte var så sorglig (kanske berodde på att vi snackade hela tiden..) men plötsligt bara brast det. När filmen var slut och kinderna torra satt vi uppe ytterligare några timmar och snackade, och gick sedan och la oss. Myspys.

Nu ska jag göra ingenting ett tag till, och sedan åka på träning. Imorgon tycker jag att det ska vara fint väder så jag kan sola. Bra, tack.

Och just det, idag så ska min "syster" och andra halva få en inneboende, spännanade! Vi har försökt skrämma upp henne lite, gått igenom lite olika senaruim och frågat om hon är nervös. Jag tror vi gjorde vårt jobb, hon svettas säkert jävel hemma just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0