Jag hade chansen, men tog den inte.

Jag är aptrött, kom nyss hem från jobbet. Egentligen får jag skylla mig själv då jag gick och la mig så sent, men vafan, jag har ju sommarlov. Imorgon jobbar jag sista dagen innan jag är ledig en vecka, SKÖNT! Då ska jag bara lata mig, och vara med mina vänner. På tal om vänner så har sara kommit hem nu, det tycker jag om, men samtidigt så har julia åkt. Jag förstår inte varför alla kommer och far på olika tider, kan man liksom inte tajma in det så alla åker samtidigt, och på så vis slipper man sakna någon. Och just det, på söndag kommer maja hem, det blir också så bra, kanske så bra att jag fäller en tår. Vi får se..

Middag? Ja. Fast nja, jag är inte så hungy.

Kommentarer
Postat av: cajjjjj

du borde ha tajmat dedär med jobb också..

2010-07-06 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0