Jag har inte..

..varit på stranden (for real, vi snackar Nyänget)
..åkt båt ut till havet
..gått barfota runt kvarteret
..åkt vattenskidor
..haft picknick i parken
..grillat över öppen eld
..besökt huvudstaden (brukar göra det en gång på år)
..varit på den lokala fotbollsanläggningen (brukar hänga på annan ort när det gäller fotboll nu för tiden)
..varit i Cajsas stuga
..köpt glass från glassbilen
..spelat pingis på gatan
..tältat (dock inte så ledsen över det..)
..varit på utomhuskonsert (bortser från rix fm-fest.)
..ätit glass mer än en gång i hamnen
..fiskat
..gjort milkshake
..bränt mig på en brännessla
(..jag kan förstätta hela natten.)

..i sommar.

Och det är MINDRE än EN månad tills skolan drar igång. Hur fan ska jag hinna????!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0