So we crawl.

Idag är jag superwoman. Eller ja, jag känner mig så i alla fall. En arbetsdag 11-18, en cykeltur (i mitt garage) och en middag senare så är läget under kontroll, och så tänker jag behålla det ikväll. Antar att jag inte kommer hitta på så mycket som kan riskera det heller, men det är en annan femma.
Imorgon är det fredag och nästan helg, det känns också ganska bra. I och för sig så jobbar jag på lördag med, men det är en kort-dag så det gör mig inte så mkt. Hoppas i alla fall på en underbart bra helg tillsammans med mina vänner, och bra väder såklart! Nu är jag less på att stå inne och se solen kasta sina strålar mot fönstren, jag vill också ut..

Jaja, hur är det med er?
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0