Something heavenly.

Hola españolas!

Jag tänkte berätta lite om gårdagen, en bra dag.
Inledde dagen med en rejäl frulle innan jag packade väskan och mötte upp laget för att bege oss mot inlandet, match mot Remsle stod på schemat. När vi kom fram visade termometern 28 grader (i skuggan) och inte fan blåste det något, halvvarmt kan jag säga. Till saken hör också att vi endast kom 10 spelare till match, och alltså ställde upp med en mindre än dem. I andra fick vi dessutom en skada vilket gjorde att vi spelade 9-11, vilket är ganska hårt i den värmen. Matchen slutade i alla fall 5-0 till deras fördel, men det speglade inte matchen då vi faktiskt stod upp bra. (Min insats bör raderas ur historien, höll fan på att svimma, helt knäpp och yr i bollen)

Efter en kall dusch styrde vi kosan hemåt. Väl hemma dressade jag om och kastade i mig lite mat innan jag begav mig till bästa Amanda, där ett finfint gäng brudar väntade. Vi chillade någon timme med gott att äta (och dricka), och mycket skratt, innan vi tog på oss klackarna och gick in mot stan och hamnfesten. Vi kom dock in lite sent då alla artister utom Takida redan gjort sitt på Rix fm-festival, men int var vi bitter!

Kvällen fortsatte att vara bra, mycket bra. Klockan 4 satte jag nyckeln i dörren, efter en promenad hem från stan. Det är en bit kan jag lova, men det var fint ute så det var ingen fara, varmt och skönt.
Tog en prommis idag med, runt "byn" denna gång, och senare en dusch. Nu ska jag sätta på mig lite kläder och därefter käka, peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gick du hem alldeless själv? :o

2010-07-05 @ 00:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0