Tiden försvann.

Igår var en sån kväll där allt hände, ALLT. Dricka spilldes överallt och ingenstans, folk badade i dammen, grillar vältes omkull och orsakade en mindre eldsvåda, saker försvann och återfanns, ketchup kastades på väggarna och folk klädde av sig. Ja, fan. Det var kul!
Känner mig dock halvpigg och halvfräsch just nu (gick och la mig efter fyra ngn gång), men en dusch ska nog kunna ordna till det. Ca halv två ska jag var redo att agera servitris på ett bröllop, det blir nog också kul. Ikväll kanske jag beger mig in till stan där en kompis öpnnar dörren för de som villl rulla hatt, men jag tror faktiskt att jag behåller min på isf...

Livet leker och solen steker, hare bra amigos!


Åh denna kvinna. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0