As green as you.

Hola chicas! (och chicos om det är så)
Dagen har spenderats i solen med tårna i sanden precis som önskat, tillsammans med klassen. Själva volleybollspelandet gick väl okej, kan väl inte påstå att jag eller någon annan är någon star, borträknat Josefine som utövar denna armdödande sport på fritiden. Eftersom va slutade rätt tidigt har jag legat ca en timme i solen, vilket verkligen behövs. Kännde dock att det var dags att uppsöka skugga och svalka nu, kan ju inte vara helt utpumpad till matchen ikväll.

Jag gillar det här. Sommar och bara ben. Mer av den varan tack!

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag somnade i solstolen så fort (jag höll på att skriva fårt, hjälp!) jag kom hem, gilla!

2010-06-01 @ 18:44:19
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0