Counting the days.

Ikväll har jag varit hos min bästa Maja och sagt adjö, ja, adjö. På torsdag åker jag för att fira midsommar i Piteå och när jag kommer hem har hon åkt till Lysekil, och vi kommer inte ses på asa-länge. Hur ska jag överleva? No kidding, jag kommer lida. Big times.
Sa alla fall åt henne på skarpen och hon lovade att skicka brev, vilket lugnade mitt ilande hjärta lite.

I övrigt så tror jag att jag håller på att bli uttorkad, vilket nästan är på tiden med tanke på hur lite jag dricker. Eller ja, druckigt under hela mitt liv. Att snitta två glas vatten om dagen är inte så bra, det börjar jag märka nu. Kanske ska ingå någon slags vatten-diet? Alltså att dricka tre glas när jag är sugen på något, det brukar hjälpa har jag hört. Ja fan, börjar imorgon.
Kan även berätta att det är hundra grader varmt i mitt rum just nu, as always på sommaren. Nu kan det iofs vara lite extra varmt för att jag cyklade hem som en galning, som den galning jag är.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0