Dagarna dom går och går, efter varandra; måndagtisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag.

Nu längtar jag till juli, till Yran och Östersund. Det kommer bli så jävla awesome alltså, shit. Fast jag vill inte längta, som vanligt, för när den helgen kommer står augusti för dörren, vilket betyder att sommarlovet nästan är slut. Min vilja är dock inte stark nog, jag längtar som bara den, åh. It will rock every bit of me and my friends, yeah.

Nu är det dock bara juni, och jag får nöja mig med det. Denna månad kommer nog också vara fylld med underbara dagar, underbart folk och underbara händelser. Det kommer nog bli, underbart.

Om en timme drar jag iväg på träning i Mo, ganska underbart det med. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0