Du är överallt.

Att vandra runt i stan i denna sommarvärme är inte min kopp te. Nu var det ju inte riktigt planerat heller, utan det var mest för att fördriva tiden medan jag väntade på bussen hem (hatar sommar-tidtabellen btw) efter att ha lunchat med farmor och farfar, trevligt! Innan vi fyllde våra magar brummade jag och farfar runt och övningskörde, fokus backning. Det är svårt det där, men jag blir faktiskt bättre och bättre, thumbs up!

Med mig hem från stan fick jag en sommarklänning (vet dock inte om det var pengar i sjön..), ett linne och en kjol, saker jag gått och saknat ett tag. Nu saknas bara ett par sandaler och en eller två klänningar till så är sommarens garderob komplett.

Ha en fin eftermiddag, ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0