Far away from done.

Idag känner jag mig allmänt grå, less och instängd. Jag hatar den känslan.
Förmiddagen spenderades i solen iklädd bikini, DET tyckte jag om. Efter ett började solen försvinna, mer och mer, nu var det flera timmar sedan den tittade fram senast. När det blev för kallt att vara ute satte jag igång med pluggandet, vilket inte gick så jäkla bra om jag ska vara ärlig.. Nu har jag tagit en paus, inser att det inte ger något att tjursitta om man varken känner motivation eller att jag fattar något.
Imorgon blir det i alla fall en sista kraftansträning, tillsammans med mina kvinnor. DET tycker jag också om.

Just nu vill jag bara sätta mig på första bästa plan, båt eller varför inte buss. Jag vill köpa en biljett utan destination och hamna wherever, plocka fram de få slantar jag äger och försöka klara mig så gott jag kan. På en ny plats, bland nya människor och nya drömmar.
Fast egentligen vet jag precis vart jag vill åka. Egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0