Free falling.

En sån dag.
Vinst med 4-0 och släktkalas på det, inte illa alls! Fast det där med släktkalas ska jag nog ta tillbaka och kalla det kalas, med både släkt och vänner. Firandet var alltså till ära av min hemkomne bror, hans födelsedag och mammas födelsedag, tre flugor i en smäll. Praktiskt.
Nu har nästan alla gått hem och då anser jag att jag kan gå och lägga mig. Skönt!

Imorgon är det en ny dag med nya tag, då jag redan nu bestämmt mig för en joggingtur och lite plugg. Det finna dock plats för justeringar efter vädret, vilket jag hoppas blir kanoners.

Peace out, going to bed.

update:

Jag kommer nog inte alls kunna sova så lätt, musiken nerifrån tränger igenom mina tunna väggar lätt som en plätt. Jippiee.. Sen kan jag också meddela att jag har grymt ont i en tå, fick en elak blåsa under matchen som sedan gick sönder och skinnet föll av, trevligheter. Svider svider svider.
Nej, lite deppmusik på det här så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0