Living the beat - nog fan gör jag det.

Det regnar, och regnar, OCH regnar. YES.
Dagen har spenderats med mina tre systrar hemma hos sara och malin, trevligt trevligt. Vi bestämmde oss för att starta ett band; sagt och gjort. Julia på tvärflöjt, malin på piano, jag på gitarr och sara på sång. Det lät så vackert mina vänner, så vackert..

Nu försöker jag smälta en kebabrulle (ont i magen som faen), innan jag ska leta fram något regntåligt och brumma till Cajsa. Det blir prima, jag har saknat den kvinnan. Och bellan såklart, always.
Imorgon hoppas jag på bättre väder av många anledningar, bland annat så föredrar jag att slippa baddräkten på fotbollsplanen, och en sommarfest i regn är halvkul.

Fan, regn eller inte regn, det känns mer och mer som sommarlov nu.
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0