Med solen i ryggen och vinden i mitt hår.

Att vara ledig idag medans alla andra jobbar är king. Varför? Jo, jag har legat ute i solen i ett par timmar, vilket mina arbetande kompisar inte kunnat göra. Skadeglädje. Eller ja, ute kanske de varit, men antagligen inte lika nakna som jag..
Innan jag kunde strippa av till solning var jag en sväng till Husum med farfar, övningskörde gjorde jag. Att ligga och brumma 90 på E4:an är lite långtråkigt, och det vore ju halvfarligt att somna. Väl framme i denna metropol hänkade jag farfar och inspekterade fotbollsskolan, och sedan drog vi och fikade. Kanelbulle is the shieet.

Nu ska jag tanka vatten och ladda upp inför kvällens match. Tre pinnar gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0