Monday, not as blue as sunday. Yet.

God förmiddag!
Jag har landat här en stund efter ett par ganska aktiva timmar såhär på morgonkvisten. Jag ställde väckarenpå halv tio och gick ner för att käka frukost, innan jag bytte om till träningskläder och satte mig på cykeln i en halvtimme, det blev intervaller den här gången. Benen skakade när jag var klar, fan va jobbigt det var! Men det är så det ska vara, det är så jag tycker om det. En dusch på det så hoppade jag in i bilden med farfar och brummade runt i stan i ca en timme, vilket inte gick lika bra måste jag säga.... Det var längesen det gick så dåligt att köra faktiskt.

Nu har jag käkat lunch och funderar på vad jag ska fylla resten av dagen med. Förutom träning ikväll har jag inget planerat, så det är fritt fram att hitta på vad som helst. Problemet är bara det att det regnar ute och jag tror att många av mina kompisar jobbar idag.. Aja, nått ska jag nog kunna hitta på. Jag är ledig, och I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0