Please. I'm sorry. Why?

God morgon!
Tyvärr så var det inte någon sol som visade sig på himlen när jag drog upp rullgardinerna idag, nej, mulet och trist. Jag som hade tänkt ligga ute och stekta, vilket skulle behövas speciellt mycket nu då jag börjar flagna på ryggen. De e fresh.
Förmiddagstv är ganska sucky btw, mest tv-shop och game-shows, och så ja, Days of our lives. Snacka om en flippad serie, alla är ihop med varandra, har barn till höger och vänster och det springer alltid omkring en mördare. Nu kanske ni undrar varför jag tittar på det om jag tycker att det är så dåligt, och svaret är att jag inte har något annat att göra för stunden.
Funderar på om jag ska ge mig ut och springa eller spara det till ikväll, tough call.

Dagen är fylld med svåra frågor för erica lundberg. Dags att besvara dom. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0