Som en kaka jag aldrig får smaka.

Fan fan fan fan fan fan.
Julia frågade om jag skulle med till Grekland (GREKLAND) nästa vecka. Jag jublade TILLS jag kom på att jag börjar jobba då. Hon matade mig med lite info och däribland vilka datum det var, varpå jag checkade min kalender och konstaterade att jag skulle behöva ta ledigt en dag. Jag funderade, fan, klart jag ska med! Snackade med mama och hon sa att det skulle gå bra och att vi skulle kolla mer efter min träning. När jag kom hem sa Julia att hon hade sagt fel datum, och att vi skulle vara borta längre än hon trodde, och DÄR tog den glädjen slut. Att ta ledigt 3-4 dagar innan jag ens börjat jobba känns inte så jättebra, så jag var tvungen att tacka nej. Till. En. Resa. Till. Grekland. Fuck. Fuck. Fuck.
Jaja, det kommer fler tillfällen, men fan vad awesome det hade varit!

Nu snarkar min broder i rummet brevid; han är 20 år, klockan är 10. Okej, kanske ska jag tillägga att han börjar jobba halv 6 eller ngt i den stilen, men ändå, normalt. Mamma har gått och lagt sig med, och pappa är bortrest, ovanligt. Detta innebär att jag är all alone med me, myself and I. Jag gillar det, för stunden i alla fall. Det brukar vända lite längre in på kvällen.

På tal om längre in på kvällen så är det biodags imorgonkväll, Eclipse! Julia och Amanda blir mina bordsdamer (stolsdamer?) och det ska bli så trevligt *klappar ihop händerna som en gammal dam*! Att filmen böjar 23.59 gör saken ännu bättre, det känns nästan lite förbjudet liksom. Jag ska äta godis, ATT JAG SKA. Viktig information det här, ni har väl penna och papper till hands? Det hoppas jag.

Nej, om man ska lapa i sig de sista minutrarna (minuterna, minutrerna??) av fotbollen och sedan skaffa sig ett liv.
Yeah right.

Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0