Som ett myggbett; Svårt att göra något åt och jävligt irriterande.

Man blir trött av att göra ingenting. Och blöt av att träna i regnet.

Att sitta i sängen med ryggen mot väggen är skönt i början, men nu har jag ont i ryggen. Eftersom mitt humör är påväg neråt, snart är jag emo, så är det nog lika bra att jag går och lägger mig. Imorgon hoppas jag på en regnfri dag och ett glatt humör, för nog fan behövs det. Första dagen på sommarlovet har varit ganska värdelös, men det är ganska skönt på nått vis också. Varför vet jag inte, det bara är så.

Ibland är ganska ofta jämt, ofta är det jämt så att jag saknar dig ibland. Ibland betyder ibland, ganska ofta och jämt samma sak. Ofta vill jag skita i jämt och ofta, bara veta om ibland, men för det mesta vill jag bara ha jämt. Med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0