We no speak americano.

Solen skiner idag med, det är härligt. Eftermiddagen har jag spenderat hos mina favvo-tvillingar, sassa och mallan - dom är typ bättre än bra. Kan även tala om att vi gjorde det kanske mest förbjudna under sommarlovet; räknade matte. Varför? Mallan har ett hemprov hon måste göra (läs: jag och sassa måste göra), trevligheter! Fast nä. När augusti kommer måste jag dra igång med min matte också, prov väntar när vi kommer tillbaka till hösten, jippie..

Vem fan skriver om matte på sommaren?! Just det - jag.

Nu ska jag kasta mitt nerskitade linne i tvätten och ta på mig något annat representabelt, innna jag drar iväg på träning i Mo. Det blir kalajs de.
Peace my bros.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0