When I grow up.

Idag har jag lekt skräddare, det var kul. En big-kind-of-nattlinne-typ fick bli offret och förvandlas till en magt-shirt, och resten en tubkjol, fast den har jag inte sytt än.. Vet inte om jag någonsin kommer använda detta mag-visar-plagg, men det var ett bra sätt att fördriva tiden på. Kan kasta in en bild senare om så önskas.

När jag packat undan symaskinen gick jag över till Julia och hängde där en timme, träffade storasyster Cilla gjorde jag med. Trevligt. Något som också var trevligt var det faktum att jag kom hem med tre nya klädesplagg; ett par jeans, en tunika..typ, och ett linne. Det är bra att vara liten och minst ibland.
Nu ska jag snart leta fram något jag kan kalla middag och packa träningsväskan, för att sedan dra mig mot träning i Mo. Hoppas det slutar regna, för annars blir jag blöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0