You're miles away.

Mina linser är allt annat än fokuserade, min mage allt annat än mätt och jag allt annat än pigg; det har varit en lång dag.
Idag gjorde jag min första dag på "nya jobbet", det var halvvirrigt och halvpinsamt, men kul. Jag har alltså lagt min resturang/hotelll-karriär på hyllan och hoppat in i handels-branchen, i en butik här i stan vid namn Bohag. För att ge den lite extra reklam kan jag säga att Blondinbella diggar den stenhårt, hennes favoritaffär här. Cooooolt va?!.. hähähä.
Vid tre åkte jag hem och bytte om, och åkte sedan in till stan igen, denna gång i sällskap av Maja, Bella och Pauline, trevliga damer det där. (Spenderade föresten min gårdagskväll med dem också=)) Vädret var inte lika kul, regn och blåst, huvva! Nog för att vi frös, men mer synd tyckte jag om studentera, som var sååååå fina (ikväll är det alltså the big night, balen), allihopa! Jag längtar sååå mycket tills det är min tur, det ska bli så himla kul att få gå på riktig bal, klä sig i en vacker klänning och känna sig som en prinsessa (hej Erica 7 år). Ja, underbart. Men det är då, nu är nu.

Efter mer än två timmar i regnet hade nästan alla gått in och vi drog hem, skönt efter en lång dag. Resten av kvällen har jag spenderat med mig själv i soffan, påklädd och nerskabbad. Ätit choklad har jag också gjort. Imorgon ska jag sova. Länge.

Puss på er.


Bellas man och hans dejt, stiliga som bara den! (orkar inte vända bilden)



Min team-mate Caisa och hennes kavaljer, damn girl!


En av sommarens höjdpunkter; alla fina klännigar. Jag dör. Jag smälter. Jag är en tjej, det är ok.




Alla var fina. Alla.
När jag går ut ska jag vara finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0