Citerat "Missextra".

"Shit, vilket himla utbrott jag har fått såhär på morgonen. Hela rummet är upp och nervänt. Alltså, det var såhär att jag hade tänkt ut värsta outfiten och när jag ska sätta på mig mina nya hjärttajts är dom spårlöst borta. Hur arg blir man inte? Och till råga på allt så hittar jag dom inte någonstans, de är spårlöst borta! Jag slår vad om att det är Bella som har tagit dom."

Ja, du sa att tajtsen var borta, spårlöst. Sen valde du att lägga till att de desstuom var spårlöst borta, NO KIDDING!
Men vadå, det är bra att hon är tydlig. Det finns nog dom inte förstår att du letat innan du väljer att skriva att något är borta, länge leve övertydlighet!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0