Citerat "Paow"


Jag har slutat läsa dessa patetiska bloggar, mår fan bara dåligt av det. Men ikväll kikade jag in pga min tristess och minimala ork för att ta tag i mig själv och gå och sova. Snubblade över detta:


"En sak kanske jag måste kommentera. Kenza, Blondinbella och Tyra har varit väldigt lyhördee om att det är mycket mycket fel med ”nät mobbning” när dom sitter i livesänd webb-TV och är nedlåtande mot mig Dessie och kissie för någonting vi väljer att göra. Som t.ex. att mobba Kissies tuttar någonting som hon valt att göra själv. Det är ungefär som att mobba Blondinbellas acne? Man får se en liten annan sida av dessa ”vuxna förebilder” (och då syftar jag inte på Bella, henne tycker jag om)."

(läs det understrukna)

Sen när blev självvalda sillituttar och acne samma sak? Har BB valt att få acne? Lade hon sig under kniven för att hon så gärna ville ha det?
Nej, easy på hårsprayen nu kvinna. Tänk innan du skriver.. Det är inte så konstigt att folk tror att du inte har så mycket innanför pannbenet. Inget illa menat. Ärligt.

Godnatt, bara något jag tänkte på.

Kommentarer
Postat av: amanda

oooooh, burn!! haha

erica du är min idol

2010-03-13 @ 11:50:23
URL: http://amandassundqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0