Du är det vackraste jag vet, drömmar om dig gör mig så het.

Det hade ju varit trevligt om jag kunde lägga upp ett välskrivet och ordentligt inlägg såhär på kvällskvisten, men jag vet inte om jag kommer lyckas. För att kunna skriva något bra måste jag känna min inspirerad av något, och helst ha något speciellt att skriva om.
Just nu känns min hjärna ganska blank, och jag sitter i en position som gör att mitt revben (eller vad det nu är) ligger precis på gräsen från att hoppa, mycket obehagligt. Jag får så ganska ofta, att det känns som om ett ben på vänster sida av bröstkorgen hoppar ur led, menar jag. Jag vet inte om det ens är möjligt, men om jag ska lägga ord på det så är det så det känns.
Jag har faktiskt ganska mycket knepiga saker som händer med, i, min kropp. Jag har haft (har den nog kvar om jag tänker efter) en lite kula, typ lite mindre än en ärta, i ett av smalbenen som man kan flytta på. Vet inte om det var något jag bara hittade på för att det kändes så, men jag tror inte det.. På senare tid har jag trott att jag haft ischias också, alltså att något klämmer på en nerv i ett av benen, men det beror nog bara på att jag sover konstigt eller har för hård säng.

Jag tror också (och det här är jag helt övertygad om) att jag har en elakartad sjukdom som ligger och lurar. Det kan vara en tumör, en blödning av något slag eller något muskel fel. Detta säger jag inte för att jag mår dåligt, nejdå. Det är bara så att jag aldrig gjort illa mig (allvarligt alltså, stukat finger tar nog priset) eller råkat ut för något riktigt hemskt, så jag tror att jag kommer bli RIKTIGT hårt drabbad en vacker (eller inte så vacker) dag..
Det låter hemskt att tänka såhär, men det är inget jag lider av. Jag väljer bara att tro att det är ödet, och jag får helt enkelt hantera det den dagen det kommer. That's it.

Ja, ni ser. Utan att jag hade tänkt det så blev det ett inlägg ändå. Bra kanske det inte blev, och vem sjutton skriver om oexisterande sjukdomar på en måndagskväll? Jag tydligen..

However. Ha en fin kväll, lev och må!

Kommentarer
Postat av: cajj

checka min blogg! :)

2010-03-22 @ 22:05:23
URL: http://cajsallindmark.blogg.se/
Postat av: cajj

haha fjant bellan som skrev!! :P

2010-03-23 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0