En dag i mitt liv.


När jag hade klätt på mig för dagen funderade jag på vad jag skulle göra..


..och fick en snilleblixt!


Jag tog fram penna och sudd och lätt kreativiteten flöda!


Efter ett tag insåg jag att bilden på den kära pojken och flickan såg konstig ut..


..och blev jätteledsen..


..innan jag blev sur och slängde skiten i papperskorgen.


Sen meddelade mamma att vi snart ska äta. Förvätningarna var höga.


Jag kom även på att jag ska spendera kvällen med en hel massa bra folk, och blev jätteglad!


Sen blev jag supermodell och gjorde reklam för tandkräm. Tjänade storkovan!

Ja, så kan en dag i Erica Lundbergs liv se ut. Förstår om ni är avundsjuka.
PEACE!

Kommentarer
Postat av: lisab

vad gjorde du på kvällen då? :::)

2010-03-21 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0