En sväng genom Öviks stad.

Hängde med m o p på stan en sväng mitt på dan, hade inget för mig och lite ärenden att uträtta så det passade bra. Kom hem någon timme senare med tre påsar, tre köp. Två av sakerna var saker jag behöver och den tredje en impulsgrej. Får väl se om den får stanna i mina ägor, men jag tror det.



Face mist från MUS. Vet inte hur länge jag dragit ut på detta köp, men nu äre gjort! Den kan förhoppningsvid hjälpa mitt smikt att hålla hela kvällar, jag kan inte förstå varför allt smink är spårlöst borta när klockan passerat elva?!


Impulsköpet för dagen var denna ljusa kavaj från Gina. Den är fin, och kommer nog användas flitigt i sommar. Är dock lite kluven mellan denna och en vit jag också kollat på.. Hmm, ska ta mig en funderare. En vacker dag kanske jag kan köpa båda. Den som lever får se!

Den tredje påsen innehöll ett helt vanligt vitt linne, nödvändigt! Mitt nuvarande är inte vitt längre ser jag nu, det är ljusgult..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0