Girlwoman.

Vi skrek när de avslöjade vem som fick sista poängen. Vi hoppade i soffan. Vi slog på våra knän och tårarna var nära.

SÅ JÄVLA

besviken.

Men vadå.
Melodifestivalen in my ass. So what om det går åt hell i Norge, vem bryr sig? Egentligen.

Det enda jag kan säga är att Erik Saade gjort mitt liv tragiskt. Jag kommer aldrig få tag på någon som honom, eller alla bäst, han. Det borde vara förbjudet. Snygg (underdrift), kan sjunga och dansar som en sexgud. Att sätta det på sin kontaktannons vore något, jag hade i alla fall svarat.

Jag väljer att tro att han är en utomjording. Att det inte alls finns killar som honom i verkligheten. Det gör mitt liv lite lättare, och jag kommer kunna sova inatt.


Ps. Klockan är 01.10, och mobilen plingar till. Ett sms från 72211 har anlänt. "Röstningen är avslutad". Tack för upplysningen, TVÅ TIMMAR OCH TIO MINUTER EFTER ATT VINNAREN PRESENTERATS. Det är vad jag kallar sevice. Ds.

Ps 2. Jag ska ha han.
Ds 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0