Hemavan, sportlov -10.


Julia och jag genomförde de traditionella biljardmatcherna. Jag vann alla matcher. (Jag vann inte en enda match, vad har hänt?!)


När vädret inte lät backarna ha öppet, roade vi oss på andra sätt. Att ta sparken ner på byn var ett av dem.




Roberts trafikskola från Norge använder BMW som övningsbilar. Som att det inte är nog med att de bygger de största stugorna..


Jag var glad. Och sne.


Att äta vantar var en annan populär syssla. Julia var nog mästaren.


Haltaskigt väder, men det stoppade oss inte!
Mer bilder än så blev det inte (värt att lägga upp alltså), och jag måste säga att det är vädrets fel. Om det hade varit lika fint som första dagen (lördags) hela veckan, hade jag fotat som en SOB. Lovar (a) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0