Kvällsångest.

Fan. Det här går inte.
Träning blev inställd ikväll pga att det kräksnöat hela dagen. Vår? Pff.. Det fullkommligt kryper i kroppen på mig och jag upplever att jag bara ätit mest hela dagen. En cykeltur i garaget vore wonderful MEN, det blir nog inte så ikväll. Anledning?
-Det är typ minusgrader i garaget där cykeln står.
-Klockan är snart nio.
-Jag är så trött att jag snart smackar pannan på mellanslag.
-Jag måste göra engelska.
-Jag måste packa väskan och leta fram något vettigt att ha på mig imorgon. Tro mig, det är svårt.
-Jag vet att det är något jag glömmt göra som jag snart kommer på, dvs lite för sent.

Peace out, nästa vecka ska jag träna jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0