Nightynight.

Ikväll har varit en bra kväll. Inledde den på Valla och avslutade den i Själevad. Där i mellan så var jag dock tvungen att langa fram kortet till en minde rolig utgift, taxi. Jag och Julia hade alltså tänkt sammanståla strax innan 10 för att ta bussen som SKULLE gå därefter, MEN. Det gick ingen buss. Tidtabellen på internet stämmde tydligen inte med den på busshållsplatsen, askul...
Men men, hem kom vi. (Så vitt m o p vet så tog vi bussen, känns som onödigt att oroa dem när de är på samma ort)

Jag kom alltså nyss hem från Malmén aka Niklas, där även Bellan och Philip var. Det var verkligen superlänge sedan jag träffade Philip, så det var roligt! Det blev mycket snack om gamla tider - bra tider. Den tiden då man hängde med de här i Själevad, och vi var liksom ett gäng. Saknar det ibland.. Förhoppningsvis så kommer alla hem i sommar (det är en del som pluggar i andra städer, eller aa, samhällen en del) och då blir det lite som förut.

Hur som helst. Det var kul. Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner. Eller, sikta på det i alla fall.. (Det kommer ta minst 30 som vanligt...)
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0