Onsdag.

En sån dag. En sån fan-vilken-jävla-skit-dag-men-jag-skrattar-ändå-dag. Kemiprovet gick.. a vi säger att det gick helt enkelt. Lika bra att lämna det så.
Trots att vi inte har prov varje onsdag så är det den absolut jobbigaste dagen. Dagens lektioner är alltså kemi, matte, fysik, svenska och naturkunskap. Låter det kul? Nej. Det är inte det heller. Att inleda eftermiddagen med 1h och 20 mins matte är som digerdöden, och sen ännu värre när man inser att man har svenska OCH fysik kvar.
Hur som helst så överlevde jag i alla fall och tog bussen hem vid tjugo över tre. I vanliga fall hade jag stressat iväg p träning, men idag är det undantag då vi har match ikväll isället. Det ska bli intressant, årets första game. Träningsmatch såklart, men still..

Nu ska jag käka lite middag och knapra taggtråd! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0