Saturday baby.

Idag har jag varit duktig. Lite duktig i alla fall. Jag ska erkänna att jag sov till halv 12, men att jag sedan tog tag i dagen. Jag kastade i mig en yoghurt innan farfar plockade upp mig för en timmes övningskörning. Det gick ganska bra med tanke på att det var ett tag sen jag körde sist, så jag är nöjd. När jag svängt runt hela stan och mer därtill, så åkte vi till Black village och åt våfflor, som farmor gräddat. Det var gott, jag är mätt. Kul att träffa dem med, även det var ett tag sedan.

Det som återstår på dagens agenda är middag med min Maja och sedan får vi se vart vinden för oss. Mello hos sara känns som ett bra allternativ, men vi får se helt enkelt =)

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0