Söndag? Nej, måndag.

Det händer inte mycket idag. Jag träffar inte en själ, har inga planer alls för dagen och anstränget mig inte heller för att boka in något. Faktum är att jag gillar det, just idag. Vi har som ni kanske fattat ledigt idag, och börjar skolan igen imorgon. Det känns nästan lite overkligt att återvända till vardagen igen. Att kliva upp tidigt, behöva klä sig i något annat än mjukisbyxor och träffa en hel massa folk. Även fast det bara gått lite mer än en vecka sedan jag fick lov så känns det som en evighet sedan.
Anyhow så har jag faktiskt varit ute ett tag idag, jag tog med mig en bok och fällde ut en solstol, varpå jag gömde mig bakom solbrillorna och lät mig färdas långt långt bort. (Okej, jag hör själv hur det där lät.. gaylord) Jag är glad att våren är på ingång, för hur skönt är det inte med solen i ansiktet och lätta kläder? Underbart.

Kanska ska jag till och med ta en joggingtur idag? Det vore ju duktigt. Men, det som lever får se så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0