Tisdag baby!

Insåg precis att jag inte skrev igår. Funderar på vad jag ägnade gårdagen åt.. *kommer på det*
Jag hade inte tid helt enkelt, tråkigt men sant.

Idag är det andra bullar! Både billigt och bokstavligt talat. Jag är mätt så in i h*lvete på ren svenska, uuuuääähh. Varför? Har jag ätit mycket middag? Har jag ätit en stor sallad?
NEJ. gissa igen.

Jag har fikat (big suprise..), liiite för mycket. Det var min fina Maja som bjöd till kalas, hon fyller nämligen 17 idag, GRATTIS!!!!! Hon fick en puss, eller nä, två. Och en romantisk middag för två + bio vid valfritt tillfälle, jag är allt bra snäll..

Nog om det. Idag har varit en ganska bra dag. Har pluggat en del, belive it or not. Satt kvar och nötte spanska-verb efter skolan medans jag väntade på Maja, stor guldstjärna eller vad?!

Oj vad jag babblar. Det är nog en sån dag idag. En riktigt snacka-om-ingenting-och-gilla-det-dag.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0