Torsdag.

God dag mates!

Idag snöar det igen, jag som trodde våren var här.. De små flingorna ger mig i alla fall bra samvete att sitta inne, skulle inte kännas lika bra om det var soligt och fint ute. I övrigt gör jag inte så mycket, sitter i soffan och.. sitter. Ska snart ta tag i kemin och dra igenom uppgifterna på kap 10, jippiee. Jag har i alla fall varit ganska duktig och läst en hel del idag, samt ätit pannkaka i min ensamhet.
Ikväll är det träning som gäller, dock på grus. Inte alls lika kul som gräs, men whtev.
Nu har jag inte så mycket mer att säga, så ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: haha, ska jag vara ärlig så visste jag inte att du hade/har en blogg som heter så, kanske ska ta och spana in ;)

2010-03-18 @ 15:44:54
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0