Onsdag.

God kväll! Idag har det varit full rulle igen, nu är första stunden idag som jag kan slappa. Men men, det är lite skönt på samma gång. Jag har insett att om jag göra bort allt jag ska under eftermiddagen slipper jag all stress under kvällarna och kan bara ta det lugnt. Lovley!
När jag hade avklarat skoldagen stoppade jag hörlurarna i öronen och promenerade till mammas jobb, där jag gjorde lite läxa och kastade i mig lite mat. Vid halv 5 drog jag vidare till Skyttis för träning, och kom hem innan sju någongång. Efter en snabb dusch gick jag och mamma över till grannarna för fika (Karin, Julias mamma och mammas kompis) fyllde år. Inte helt fel med en tårtbit. Känns dock som en klump i magen nu, men det vare värt.

Träningen gick föresten sådär, verkligen ingen bragd från min sida. Jag tycker inte om att komma hem och känna att det inte var någon bra insats, eller att bollen inte rullade min väg.
Hur som haver så ska jag ta det piano resten av kvällen och ladda upp (tagga ner) inför morgondagens ledighet, halleluja!
Peace folks!


Min högra fot är numera klädd i blåmärken kring knölen, inte det ultimata när man ska kicka en halvfrusen boll. Testade att använda vristskydden som hör till benskydden (hatar dem egentligen) ikväll och tänkte att det skulle lindra, men ånej, det var fan tvärt om. Aja, det som inte dödar härdar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0