All I want to do is to love.

Ibland är natur himla underbart allstå, vi slutade 20 över 11 idag. Jag orkade inte hänga kvar och käka lunch, så jag hoppade på förta bästa buss och åkte hem. Vädret är faktiskt riktigt fint nu, soligt och blå himmel. Hade det inte varit för den lilla blåsten som finns hade jag legat ute och pressat nu, för så varmt är det i solen! Usch, får nåstan panikångest över tanken att det snart är bikinitajm, jag är vit som en ryss. Helt ärligt.

Nu har jag precis ätit lite mat, och funderar på vad nästa steg i mitt otroligt spännande liv ska bli. Plugga? Data vidare? Tv? Gå ut? Träna? Äta lite mer? Sova? Lyssna på musik? Ja.. vad ska man ta sig till?!

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0