Amen dura!

Denna dag har varit en skitdag. Från stunden jag vaknade har jag varit på dåligt humör, och jag kan inte säga att det kommer gå över snart...

Hur jag spenderat min dag:

- Försovit mig, letat grejer och missat bussen.
- Suttit i en unken aula i typ fyra timmar och väntat på att få dansa, vilket tog 2 minuter.
- Sölat chokladglass på en vit t-shirt. (hejhej lekis)
- Fått grönska på mina byxor.
- Svettats i solen.
- Svurit åt ett svenskatal som måste skrivas. Niklas Urban.
- Ojat mig åt onda kroppsdelar.
- Varit en millisekund från att somna, tre gånger.
- Inte gjort sånt jag borde, tex förbereda mig för matte nationella imorgon. Bra där.
- Ätit en massa random skit, bara för att få upp humöret. Utan lycka.
- Blivit blivit kuttad på armen av en bitch i trappan.


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0