Aouch, my toes is on fire.

Käkat lite gräs, lite gurs och haltat lite lagomt. Tre pinnar sa ja, tre pinnar blev det! Nu är jag så jävla trött att jag undrar om jag kommer upp, ever. Ser inte, och då menar inte, fram emot att stiga upp och åka till skolan imorgon, för att spendera flera sega timmar i aulan, nu är jag halvless på detta dansmaraton. Att springa runt på skolan i festsmink är inte heller min melodi (vi har "My supersweet 16" som tema på dansen), känner mig som ett mongo faktiskt. Aja, imorgon är den sista dagen, två föreställningar to go!
Jag har även insett att jag kommer använda min fredag till att plugga jävel, ASKUL. Eller , nja. Nästa vecka kommer bli hell som sagt, men men, bara att kämpa på. Och just det, fick tillbaka förra matteprovet idag. Över förväntan, poängmässigt, Det kändes bra.

Med de positiva orden säger jag god natt, för nog fan ska den bli god.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0