Bang boom krasch!

Just det, kan ju berätta om en rolig händelse som inträffade igår. Fast nä, det var inte alls trevligt.

När vi kommit in i festlokalen och som bäst börjat minglat, såklart ihållandes en mugg med innehåll, sa det bara bang! -Erica ligger på rygg med dricka över hela sig.
Det är alltså en kille som totalt glidtacklat mig bakifrån, vilket resulterar i att jag flyter på rygg med benen upp i vädret. Killen bad om ursäkt, men jag sa precis som det var, jag var förbannad. Dricka i håret, på klänningen och en to mugg var helt åt helvete för stunden, men som tur var gick humöret upp rätt snabbt igen.
Ja, det är sånt som kan hända på fester. Bara halvkul att bli tacklad när man inte är beredd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0