Dina ögon.

Jag har ont i magen. Vet inte om det är för att jag är hungrig, mätt eller sjuk, har bara ont liksom. För säkerhets skull ska jag nog ändå gå ner och ta en macka, kan väl inte skada. Eller? Å andra sidan är det ofta bröd som är boven i dramat, det är det som lägger sig på magen, helt sant. Man tänker inte heller på det när man trycker i sig macka efter macka, för "det är väl bättre än en bulle"... Aja, som att det har stoppat mig tidigare.

Nationella kan dö. Eller det gick inte så dåligt som det låter, men sista uppgiften dränkte allt. Om jag inte hade krånglat till det så förbannat så hade jag nog kunnat få till det, så jag har bara mig själv att skylla.

Nu är det i alla fall lov och tack gud för det! Att gå till skolan imorogn hade kännt mycket tungt, usch. Jag har inte mycket alls planerat för dessa dagar, vilket är skönt. Vi får se vart vinder för mig, det blir nog något trevligt..
TTYL.

Kommentarer
Postat av: sara

fin header ickis =)

2010-05-12 @ 16:03:46
URL: http://seidenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0